Duurzame Huizenroute 2023 - Kevin Mendi Nijkerk Hoevelaken Nijkerkerveen

28 oktober start de Duurzame Huizen Route ’23

Op 28 oktober start de Duurzame Huizen Route 2023. Ook in Nijkerk! U kunt tot en met 4 november op bezoek gaan bij mensen die hun huis hebben verduurzaamd en hun ervaring graag met u delen.

Ervaringsdeskundigen

Eigenaren van woningen in heel Nederland stellen hun huis open om te laten zien wat ze hebben gedaan en hoe ze dat hebben aangepakt. Dé plek dus om vragen te stellen en tips & tricks te krijgen van deze ervaringsdeskundigen. Zo krijgt u ervaringen te horen uit eerste hand.

Duurzame Huizenroute 2023 - Kevin Mendi warmtepomp

Kies een huis

U mag zelf kiezen welke huizen u wilt bezoeken (wel even vooraf aanmelden). Dat kan een woning in gemeente Nijkerk zijn, maar het mag ook in een andere gemeente. Op de website ziet u wat voor soort huizen het zijn (bijvoorbeeld het bouwjaar of het type huis) en welke maatregelen de bewoners hebben genomen (bijvoorbeeld verschillende vormen van isolatie, een warmtepomp of andere manieren om minder fossiele energie te verbruiken).

Duurzame Huizenroute 2023 - Kevin Mendi bezoekers Nijkerk Nijkerkerveen Hoevelaken

Duurzame Huizen Route in Nijkerk

De Duurzame Huizen Route is een landelijk evenement waar veel provincies en gemeenten aan meewerken. Ook gemeente Nijkerk. Want we helpen onze inwoners graag op weg met het verduurzamen van hun huis en tuin.

Energieloket

Heeft u behoefte aan persoonlijk advies? Het Energieloket van Nijkerk geeft gratis advies en antwoord op uw vragen over energie besparen, duurzaam (ver)bouwen en subsidies hiervoor. Het Energieloket kan u op allerlei manieren helpen met de eerste stappen.