Dak aanbieden voor zonnepanelen

Ondernemer dak over aanbieden zonnepanelen duurzaam ondernemen

Bied uw dak aan voor andermans zonnepanelen

Heeft u dak over op uw onderneming? Dan kunt u uw dak aanbieden voor het plaatsen van zonnepanelen van anderen. Want niet iedere inwoner die zonnepanelen zou willen, heeft een geschikt dak hiervoor.

Zon op Nijkerk

Heeft u als ondernemer ruimte over op het dak van uw bedrijf? En wilt u dit beschikbaar stellen aan buurtbewoners? Dan kunt u deze ruimte aanbieden via Zon op Nijkerk. Dankzij dit burgerinitiatief kunnen inwoners die geen dak beschikbaar hebben tóch investeren in zonnepanelen, doordat die lokaal op andermans dak liggen.

Ondernemer + buurtbewoners = (zonne-)energie

Ruimte aanbieden voor zonnepanelen op het dak van uw onderneming is een mooie manier om uw steentje bij te dragen aan het energieneutraal maken van Nijkerk. Bovendien levert deze vorm van maatschappelijk verantwoord ondernemen een leuke samenwerking op met buurtbewoners, waar u eigenlijk nauwelijks moeite voor hoeft te doen. De zon doet het meeste werk!