Energieloket Nijkerk

Energieloket Duurzaam Nijkerk adviseur thuis

Info over energie besparen en verduurzamen

Wilt u minder energie nodig hebben of uw huis verduurzamen, maar weet u niet zo goed waar u moet beginnen? Het Energieloket van Nijkerk geeft gratis advies en antwoord op uw vragen over energie besparen, duurzaam (ver)bouwen en subsidies hiervoor. En kan u op allerlei manieren helpen met de eerste stappen.

Contact met Energieloket Nijkerk

Bellen

U kunt contact opnemen met het Energieloket door te bellen naar 033 – 247 22 22.

E-mailen

U kunt ook een e-mail met uw vraag sturen energieloket@nijkerk.eu

Afspraak bij u thuis

U kunt ook een afspraak bij u thuis maken met één van onze energie-ambassadeurs. Neem ook hiervoor contact op met het Energieloket. Er zijn geen kosten verbonden aan een bezoek van het Energieloket.

Er zijn meerdere subsidies en financiële regelingen die u op weg helpen om te verduurzamen:

Persoonlijk advies over financiële regelingen

Waar u voor in aanmerking komt, hangt af van uw persoonlijke situatie. Bij twijfel of vragen kunt u uiteraard contact opnemen met het Energieloket. Dat kan via energieloket@nijkerk.eu en via 033 – 247 22 22.

Dat kan zeker. Ieder huis en huishouden is immers uniek. We adviseren u graag over mogelijke en logische duurzame maatregelen in uw woning. U kunt hiervoor een afspraak maken door te mailen naar energieloket@nijkerk.eu of te bellen naar 033 – 247 22 22.

Energieloket Nijkerk afspraak bij u thuis

Hulp bij aanvragen subsidie

Komt u er zelf niet uit bij een aanvraag voor een subsidie of financiële regeling, dan kan een adviseur van het Energieloket u op weg helpen. De aanvraag doet u uiteraard nog steeds zelf en u bent zelf verantwoordelijk voor de gegevens die u aanlevert. Maar we geven u graag advies over hoe u een subsidieaanvraag invult.

Hulp bij invullen formulier

Wanneer u hulp nodig heeft bij het invullen van een formulier, kunt u ook contact opnemen met Sigma Nijkerk. Dat kan door te bellen, mailen of door naar het spreekuur Formulierenhulp te komen. Dit spreekuur is iedere dinsdag van 9.00 uur tot 11.30 uur op de Frieswijkstraat 99.

• Telefoon: 033-2474830
  • E-mail: info@sigma-nijkerk.nl
  • Spreekuur: dinsdag tussen 9.00-11.30 uur (Frieswijkstraat 99, Nijkerk)

Bij een huurwoning is de eigenaar degene die de woning kan verduurzamen. Maar als huurder kunt u wel besparen op energie (en daarmee op de energiekosten). Lees hier welke slimme maatregelen u kunt nemen. Of bekijk deze vlogs!

Wilt u dat we bij u thuis komen kijken? Maak dan via het Energieloket een afspraak met een Energiecoach. Dat kan door te mailen naar energieloket@nijkerk.eu of bel 033 – 247 22 22.

Jazeker, het Energieloket kan jullie helpen met opstarten wanneer u als buurt, VvE, club of ander soort collectief wilt verduurzamen.

Lees hier meer daarover. Of maak een afspraak via energieloket@nijkerk.eu of bel 033 – 247 22 22.

Neem gerust contact op met het Energieloket. We helpen u graag op weg met energie besparen en verduurzamen.

Andere mensen helpen met energie besparen en verduurzamen. Lijkt dat je leuk? Kom dan bij ons team van Energieambassadeurs. Klik hier voor meer info.

Energieambassadeur Duurzaam Nijkerk Energieloket