Tuintegel inruilactie

Tuintegel inruilactie Klimaatkamer Duurzaam Nijkerk

Gratis planten in ruil voor uw tegels

Doe mee aan de tuintegel-inruilactie! Zodat er meer groen en minder tuintegels in Nijkerk komen. Wanneer u tegels uit uw tuin bij ons inlevert, krijgt u hier een waardebon voor, die u bij Zorgkwekerij Harcohof kunt inruilen voor vaste tuinplanten. En daar krijgt u ook nog een zak tuinaarde bij!

Lees hieronder de spelregels en verdere info.  ↓

U kunt uw tuintegels als volgt inleveren:

• Neem contact op met Regenwateradviseur Renée Kleijn via 06 – 48 51 88 93
  • Maak een afspraak wanneer de tegels bij u thuis kunnen worden opgehaald
  • Zorg dat die dag de tuintegels netjes opgestapeld aan de weg liggen
  • Zodat ze kunnen worden opgepikt door onze ‘grijpwagen’

Planten

• Voor één vierkante meter aan tuintegels ontvangt u een bon ter waarde van 10 euro
  • Deze bon kunt u bij Zorgkwekerij Harcohof inruilen voor vaste tuinplanten
  • Het maximale aantal tegoedbonnen is vijf per huishouden (dus maximaal € 50)
  • U kunt maximaal 10 m² aan tuintegels inleveren
  • De actie is alleen bedoeld voor inwoners uit gemeente Nijkerk
  • We willen graag een foto van voor en na zien, want het gaat om het eindresultaat

Tuinaarde

• Voor iedere m² aan tuintegels die u inlevert, ontvangt u ook nog een zak tuinaarde
  • Het maximale aantal zakken tuinaarde is 5 stuks (zodat er voldoende is voor iedereen)

Hogebrinkerweg 50
Hoevelaken

Openingstijden voor inruilen bon

• Maandag – 9.00-16.00 uur
  • Dinsdag – 9.00-16.00 uur
  • Woensdag – 9.00-16.00 uur
  • Donderdag – 9.00-16.00 uur

Kunt u absoluut niet gedurende de openingstijden, neem dan even contact op met Regenwateradviseur Renée Kleijn (op 06 – 48 51 88 93).

Met de waardebon kunt u zelf een aantal planten kiezen uit het vaste assortiment tuinplanten dat de Harcohof aanbiedt. En daar krijgt u ook nog een zak tuinaarde bij!

De Harcohof ligt aan de Hogebrinkerweg 50 in Hoevelaken.

Wilt u naast de planten die u uitkiest met de waardebon op dat moment nog meer planten kopen bij Zorgkwekerij Harcohof? Dan krijgt u ter plekke nog eens 20% korting op de normale prijs.

Tuintegen inruilactie meer groen samen doen duurzaam klimaatadaptatie Hoevelaken