Gratis: de Slimme Isolatiegids

De Slimme Isolatiegids Duurzaam Nijkerk

Gratis ophalen of per post ontvangen

De Slimme Isolatiegids staat boordevol handige en praktische informatie over isoleren en energie besparen.

Praktische handvatten

De gids gaat bijvoorbeeld in op het bouwjaar van uw huis (handige info om uw stappenplan op te baseren), geeft tips vooraf en legt uit welke isolatiematerialen passen bij de verschillende manieren van isoleren. Er staan ook drie ervaringsverhalen in van Nijkerkers die al hebben geïsoleerd. En de gids geeft info over ventilatie, hoe u maatwerkadvies kunt krijgen en over subsidies.

Wilt u de Slimme Isolatiegids?

Ophalen

U  kunt deze handige gids gratis ophalen bij onze Klimaatkamer.

Kijk hier voor de openingstijden en de locatie van de Klimaatkamer. Een afspraak maken is niet nodig, u kunt gewoon even langskomen.

Per post

Liever per post ontvangen? Vraag dan de Slimme Isolatiegids aan via ons Energieloket. U kunt een e-mail sturen naar energieloket@nijkerk.eu. Vermeld daarbij wat uw adres is en dat het om de Slimme Isolatiegids gaat.

Voorkant Slimme Isolatiegids Duurzaam Nijkerk

Isoleren? Goed idee!

Uw huis isoleren is een heel goed idee. Goede isolatie houdt namelijk uw huis lekker warm in de koude seizoenen en koel in de zomer. Dat is het hele jaar rond erg comfortabel. Bovendien heeft u met goede isolatie minder energie nodig. Dat merkt u direct op de energierekening. Uw CO₂ -uitstoot ook gaat naar beneden. En hoe minder CO₂, hoe beter voor het klimaat.