Klimaatkamer margrieten gratis plant opening Wheemplein nijkerk

4 mei: opening Klimaatkamer op Wheemplein

De Klimaatkamer is verhuisd naar het Wheemplein in Nijkerk. U kunt bij dit pop-up-loket terecht voor gratis advies over het vergroenen van uw huis & tuin. Op 4 mei worden de deuren (weer) officieel geopend door wethouder Windhouwer. En bent u één van de eerste 50 bezoekers? Dan krijgt u een gratis tuinplant!

Biologisch en inheems

Als u later komt hebben we nog steeds een fijne inheemse verrassing voor u. U krijgt dan gratis een zakje biologisch bloemzaad. Zodat u deze zomer er fleurig bij kunt zitten in de tuin of op het balkon.

Gratis advies dichtbij

Het Wheemplein is de vierde locatie voor de Klimaatkamer. Eerder stond het loket al in Nijkerkerveen, in Hoevelaken en op de Koetsenwijk in het centrum van Nijkerk. Eens in de zoveel tijd verhuisd de Klimaatkamer. Zodat het loket telkens weer ergens anders dichtbij is voor inwoners van de gemeente Nijkerk.

Openingstijden Klimaatkamer Nijkerk

De Klimaatkamer is op woensdag tot en met zaterdag open van 12.00-16.00 uur.

Klimaatkamer Wheemplein Nijkerk plattegrond