Actie regenmeter Klimaatkamer duurzaam Nijkerk

Actie: bij regen gratis regenmeter bij Klimaatkamer

Speciale actie! Regent het? Dan kunt u gratis een regenmeter ophalen bij de Klimaatkamer. Een regenmeter is een handig hulpmiddel om te weten of u de tuinplanten water moet geven. Want soms regent het meer dan genoeg en soms maar een beetje. Een regenmeter meet hoeveel regen er is gevallen op een dag.

Spelregels actie

De spelregels van de actie zijn: het moet regenen. U mag één regenmeter meenemen. U moet ‘m zelf ophalen bij de Klimaatkamer. De actie geldt alleen tijdens de openingstijden van de Klimaatkamer.

Klimaatkamer

De Klimaatkamer is momenteel aan het verhuizen en staat vanaf 15 juni op de Koetsendijk in het centrum van Nijkerk.

Andere vragen?

En heeft u vragen over hoe u slimmer kunt omgaan met regenwater? Of hoe u energie kunt besparen? Of hoe u uw huis kunt verder verduurzamen? Dan bent u meteen aan het juiste adres. Onze adviseurs helpen u graag op weg met gratis informatie.

Meer info

Kijk hier voor meer info over de actie en de openingstijden van de Klimaatkamer.