Adviseur Diana van Steijn Klimaatkamer Nijkerk

30 mei tuinontwerper Diana in Klimaatkamer

Op donderdag 30 mei staat de Nijkerse tuinontwerper Diana van Steijn weer in de Klimaatkamer. Zij kan u van alles vertellen over hoe je een tuin slim aanlegt. Een tuin die tegen een stootje kan bij hitte, droogte en nattigheid. En een tuin met ruimte voor biodiversiteit en wateropslag.

Klimaatkamer op locatie

De Klimaatkamer reist rond en op dit moment (tot en met 22 juni) bij Bast de Plantgigant aan het Dijkje 5 in Nijkerkerveen. U kunt er terecht voor gratis advies krijgen over het verduurzamen van uw huis en tuin.

Meer groen: doen!

Een groene tuin is fijn voor mens, dier én het klimaat. Een tuin met vol groen geeft verkoeling tijdens warme dagen. Het vangt regenwater op en voorkomt zo wateroverlast. Meer groen verbetert de luchtkwaliteit. Het is fijn voor vogels, vlinders en andere insecten. En het nodigt uit om naar buiten te gaan. Een groene tuin is goed voor u en het klimaat. Vragen over hoe u van uw buitenruimte een fijne tuin kunt maken? Kom langs bij Diana. Zij denkt graag met u mee.