Paashuis winnaars Energiemarkt Nijkerk

Winnaars blij met prijspakket Energiemarkt Paashuis

De drie winnaars van het prijzenpakket van de Energiemarkt bij het Paashuis zijn bekend! De families Heg, Zieltjens en Van Esveld hebben inmiddels hun energie-bespaar-pakket in ontvangst genomen. Een Energiecoach van Energieloket Nijkerk helpt hen bij het installeren ervan.

Gratis Energiemarkt

Op 20 mei organiseerde het Paashuis een gezellige, gratis Energiemarkt. Inwoners van Paasbos en Strijland konden daar handige workshops volgen. Tips & tricks krijgen over energie besparen. Info over duurzaamheids-subsidies en financiën. En ze kregen een goodiebag met een aantal handige energiebepaarders. Wel zo praktisch. Want energie besparen is geld besparen.

Uitgebreid prijzenpakket

De drie winnaars van het uitgebreide energie-bespaar-pakket kregen onder andere een energiedisplay, een hygrometer, ledlampen en een slimme stekkerdoos. Daarnaast krijgen ze bezoek van een Energiecoach van het Energieloket die hen helpt met het installeren van de producten en daar verdere uitleg bij geeft.

Initiatiefnemers

De Energiemarkt Paashuis was een initiatief van Paashuis i.s.m. gemeente Nijkerk en woningstichting Nijkerk. En werd mede mogelijk gemaakt door het Rabobank Stimuleringsfonds.

Paashuis winnaars Energiemarkt Nijkerk 2