Digitale infoavond verduurzamen als VvE

Informatieavond: verduurzamen als VvE

Voor alle VvE’s in Nijkerk, die meer willen weten over verduurzamen en energie besparen, organiseert het Energieloket van de gemeente op 20 april een online informatieavond.

Duurzaam onderhoud en energie besparen

Tijdens deze digitale info-avond geven we informatie over hoe u als VvE aan de slag kunt met het verduurzamen van uw complex. Hoe u onderhoud en renovatie kunt combineren met bijvoorbeeld energie besparen. Welke andere maatregelen mogelijk zijn bij een wooncomplex. Voor welke subsidies en financiële regelingen u wellicht in aanmerking komt. We geven tips over hoe u zo’n proces kunt opstarten. En waar u als VvE ondersteuning hierbij kunt vinden.

Naast het Energieloket zijn ook de VvE-adviseurs Hans van Bezooijen en Remco de Vries van Partners in Verduurzamen aanwezig. Zij zijn verbonden aan de regionale Kenniskring voor VvE’s in de Regio Foodvalley, waar Nijkerk deel van uitmaakt.

U krijgt ruim de gelegenheid om vragen te stellen. Heeft u daarna nog behoefte aan verdere begeleiding? Dan kunt u met één van de adviseurs een afspraak maken om uw specifieke situatie te bespreken.

Online informatieavond

• Wat: Digitale informatieavond Verduurzamen als VvE
  • Wanneer: dinsdag 20 april
  • Tijd: 19.30-21.00 uur