Duurzame Huizen Route 2023 Nijkerk - Kevin Mendi

Laat je huis zien tijdens de Duurzame Huizen Route

Heb je je huis (deels) verduurzaamd en vind je het leuk om anderen daarover te vertellen? Meld je dan aan voor de Duurzame Huizen Route. Deze vindt dit jaar plaats van 28 oktober tot en met 4 november.

Jouw ervaringsverhaal

Je huis verduurzamen gaat niet zonder wikken en wegen. Het vraagt best wel wat uitzoekwerk. Wat er mogelijk bij jouw woning, wat je wil doen, wat de beste keuze is qua materiaal en of het past bij je budget? Jouw ervaring kan anderen inspireren en verder op weg helpen.

Wat houdt meedoen in?

• Jouw woning wordt weergegeven bij de voorbeeldwoningen. Daar kunnen mensen zoeken op bijvoorbeeld bouwjaar, woningtype of een bepaalde maatregel.
  • Heeft iemand een vraag over jouw duurzame woning, dan ontvang jij die vraag per e-mail.
  • Tijdens de Duurzame Huizen Route op 28 oktober & 4 november heb je de kans jouw woning open te stellen voor geïnteresseerde bezoekers. Je bepaalt zelf of je meedoet en welke dag en tijd jou het beste schikt.
  • Met jouw deelname maak je onderdeel uit van een grote groep enthousiaste huiseigenaren in heel Nederland die aan dit initiatief meedoen.
  • Wanneer je jouw woning aanmeldt bij de Duurzame Huizen Route, kun je ook deelnemen aan de verkiezing van het ‘Duurzaamste Huis van Nederland’.

Lijkt het je leuk om mee te doen? Dan kun je je aanmelden via deze knop:

Duurzame Huizen Route in Nijkerk

De Duurzame Huizen Route is een landelijk evenement waar veel provincies en gemeenten aan meewerken. Ook gemeente Nijkerk. Want we helpen onze inwoners graag op weg met het verduurzamen van hun huis en tuin.

Energieloket

Heeft u behoefte aan advies? Het Energieloket van Nijkerk geeft gratis advies en antwoord op uw vragen over energie besparen, duurzaam (ver)bouwen en subsidies hiervoor. Het Energieloket kan u op allerlei manieren helpen met de eerste stappen.