Junior Energiecoach stekkerjacht Nijkerk

Inschrijving voor Junior Energiecoach 2024 geopend!

Ook dit jaar biedt gemeente Nijkerk klassen op de basisschool de mogelijkheid om gratis mee te doen aan Junior Energiecoach. Leerkrachten kunnen hun klas nu al aanmelden, zodat ze  het spel in oktober kunnen spelen.

Grappig en educatief spel

Junior Energiecoach is een educatief spel voor kinderen tussen de 7 en 12 jaar. Met korte challenges werken leerkracht en leerlingen samen aan energiebesparing en een beter klimaat.

Junior Energiecoach

Energie besparen in Nijkerk

Gemeente Nijkerk vindt het belangrijk dat zoveel mogelijk mensen weten hoe ze kunnen besparen op hun energieverbruik. Vanwege het terugdringen van onze CO2-uitstoot. Maar ook om (verdere) armoede bij onze inwoners te voorkomen. Daarom maakt gemeente Nijkerk dit project mede mogelijk, door klassen gratis te laten meespelen. Bovendien is jong geleerd oud gedaan!