Informatieavond infoavond verduurzamen duurzaam nijkerk

Informatieavond en Energiecaravan in Campenbuurt

Inwoners van de wijk Campenbuurt zijn op woensdag 13 oktober van harte welkom in De Schakel tijdens de informatieavond over duurzaam wonen.

Voorbeeld uit uw wijk

Tijdens deze avond laat het Energieloket van de gemeente Nijkerk aan de hand van een voorbeeldwoning uit uw wijk zien wat de mogelijkheden zijn om uw huis te verduurzamen, wat de eventuele kosten daarvan zijn en wat het u oplevert aan energiebesparing.

Aanmelden

Woont u in Campenbuurt en wilt bij deze informatieavond aanwezig zijn? Dan kunt u zich aanmelden via henk@energieloket-nijkerk.nl.

Persoonlijk gesprek

Wilt u een één-op-één gesprek over wat u kunt doen? Dan kunt u na afloop van de avond aangeven over welk onderwerp, en zorgt het Energieloket voor een afspraak met de juiste deskundige. Wanneer u niet aanwezig kunt zijn maar wel graag advies wil, dan kunt u een afspraak maken door de mailen of bellen naar het Energieloket via henk@energieloket-nijkerk.nl of 06 – 12 02 39 68.

Informatieavond

Energiecaravan in Campenbuurt

Op 13 en 27 oktober staat trouwen ook de Energiecaravan in Campenbuurt! Heeft u vragen over hoe u energie kunt besparen, hoe u uw woning kunt verduurzamen en welke subsidies daarbij kunnen helpen? Kom dan tussen 13.00-17.00 uur langs. Energiecoach Henk Eilander helpt u graag verder. De Energiecaravan staat bij de Koningin Emmaschool aan de Scherpencamp 42.