Glazen Thuis en Klimaatkamer Nijkerk

17 dec: Glazen Thuis bij Klimaatkamer

Warme chocomelk, sokken en Doneerhuisjes

Kom zaterdag 17 december naar de Klimaatkamer! Deze middag is de Klimaatkamer de plek waar de doneerhuisjes voor het Glazen Thuis worden ingezameld. En wij delen gratis warme chocomelk uit, 300 paar fijne sokken en 100 warmwaterkruiken om warm de winter door de te komen. Bovendien kunt u er ook nog terecht voor advies over energie besparen. U bent vanaf 12.30 uur meer dan welkom. U vindt ons op de Koetsendijk.

Glazen Thuis bij Klimaatkamer

Ook het Glazen Thuis is deze middag aanwezig bij de Klimaatkamer. Een week lang maakt deze stichting radio en tv. En zamelt zo geld in voor een goed doel. Dit jaar gaat het geld naar gezinnen in Nijkerk die vanwege de hoge energierekening wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken.

Locatie Klimaatkamer

Plattegrond locatie Klimaatkamer centrum Duurzaam Nijkerk gratis advies over verduurzamen huis en tuin

De hoge energieprijzen raken ons allemaal. Heeft u hulp nodig?

Energieloket

Wanneer u vragen heeft over energie besparen, kunt u contact opnemen met ons Energieloket

Hulp bij geldzaken

Heeft u moeite om uw rekeningen te betalen? Of heeft u schulden? Gemeente Nijkerk kan u helpen.

Sociaal Team

Wilt u graag iemand spreken? Ons Sociaal Team staat voor u klaar. Neem contact met ons op via telefoonnummer 033 – 247 22 22. Of kom langs op het stadhuis (Kolkstraat 27).

Lees ook: