Infoavond Strijland energieloket Nijkerk

21 maart: Energiecaravan en infoavond in Strijland

Inwoners van Strijland opgelet: op 21 maart komt het Energieloket in uw wijk! in de middag bent u van harte welkom bij onze Energiecaravan. En in de avond bij onze informatieavond over duurzaam wonen.

Energiecaravan

Op dinsdag 21 maart bent u ’s middags van harte welkom bij onze Energiecaravan. U kunt hier onder andere terecht voor informatie over energie besparen, het verduurzamen van uw huis en subsidies die daarbij kunnen ondersteunen.

• Datum: dinsdag 21 maart
  • Tijdstip: 14.00-18.00
  • Locatie: het schoolplein van De Koningslinde
  • Adres: Larixlaan 86
  • Een afspraak maken is niet nodig, u mag gewoon langskomen

Informatieavond in Strijland

Op 21 maart organiseert Energieloket Nijkerk ook een informatieavond over duurzaam wonen. Aan de hand van een voorbeeldwoning uit uw wijk laten we zien wat de mogelijkheden zijn. Wat het ongeveer kost. En wat het u oplevert aan energiebesparing.

• Datum: 21 maart 2023
  • Tijd: 20.00 uur
  • Inloop: vanaf 19.45 uur
  • Locatie: De Koningslinde
  • Adres: Larixlaan 86, Nijkerk
  • Aanmelden is niet nodig

Persoonlijk gesprek

Naast deze informatiemomenten in uw wijk, kunt u ook een één-op-één gesprek met het Energieloket aanvragen. Bijvoorbeeld bij u thuis. Bel daarvoor naar 06 – 12 02 39 68 of mail henk@energieloket-nijkerk.nl.