Paashuis Paasbos infoavond energie besparen

28 feb: infoavond energie besparen voor inwoners Paasbos

Het Paashuis nodigt inwoners van de wijk Paasbos van harte uit om op 28 februari naar een informatieavond te komen over energie besparen. Want door de stijgende energieprijzen wordt het voor veel huishoudens steeds lastiger om de energierekening te betalen.

Deze bijeenkomst is:

• Datum: dinsdag 28 februari
  • Tijdstip: 20.00 uur
  • Locatie: het Paashuis
  • Adres: Goudenregenlaan 1, Nijkerk
  • Aanmelden: e-mail naar marnix@2bpaashuis.nl

Kosten omlaag brengen

Omdat de hoge kosten voor energie zo’n groot probleem zijn, steekt het Paashuis samen met vrijwilligers de handen uit de mouwen en gaat helpen. Dat doen we op twee manieren:

• Het Paashuis gaat samen met de WSN meehelpen om de huizen in Paasbos (zowel huur- als koopwoningen) zo veel mogelijk tochtvrij te maken
  • We geven informatie en tips over energie besparen zodat u – blijvend – lagere energiekosten zult hebben.

Tijdens de informatieavond op 28 februari vertelt het Paashuis u onder andere:

• Hoe ze huizen in Paasbos zo veel mogelijk tochtvrij gaan maken
  • Bij welke woningen ze dit gaan doen
  • Wanneer ze starten
  • Energieloket Nijkerk geeft tips om energie te besparen
  • Er wordt meer vertelt over de energietoeslag
  • Voor mensen met een koopwoning geven is er info over isoleren
  • En over mogelijke subsidies en leningen die er zijn wanneer u uw eigen huis verduurzaamt
  • Het Paashuis geeft uitleg over hoe u mee kunt helpen als vrijwilliger

Vrijwilliger

Wilt u als vrijwilliger het Paashuis meehelpen om woningen in de wijk tochtvrij te maken? Of om energietips aan andere wijkbewoners te geven? Dan kunt u zich hier tijdens de avond voor opgeven. Of per e-mail: marnix@2bpaashuis.nl.

Samenwerking

Deze avond is een samenwerking tussen het Paashuis, de gemeente, WSN en Energieloket Nijkerk.

Aanmelden

Wilt u bij deze informatieavond aanwezig zijn, meldt u dan aan via marnix@2bpaashuis.nl.
Let op: er is een beperkt aantal plekken.