Informatieavond isolatie Energieloket Nijkerk Duurzaam isoleren Nijkerkerveen

24 januari: infoavond Nijkerkerveen over isoleren

Op woensdag 24 januari bent u van harte welkom in Nijkerkerveen tijdens een informatieavond over isolatie. Energieloket Nijkerk vertelt deze avond meer over de mogelijkheden om uw huis te isoleren. Over subsidies en financiële regelingen die u daarbij kunnen ondersteunen. En op welke manier de gemeente kan helpen.

Informatieavond

• Datum: woensdag 24 januari
  • Tijd: 20.00 uur
  • Inloop: vanaf 19.45 uur
  • Locatie: ’t Veense Hart
  • Adres: Van Noortstraat 36, Nijkerkerveen
  • Toegang is gratis
  • Vooraf aanmelden is niet nodig

Het nut van isoleren

Uw huis isoleren is een goed idee. Niet alleen vanwege het comfort, maar ook omdat u daar flink wat energie mee kunt besparen. En dus energiekosten. Fijn voor uzelf en beter voor het klimaat.

Energiecaravan in de middag

Diezelfde middag kunt u ook terecht bij onze Energiecaravan. Die staat tussen 15.00-18.00 op het plein van ’t Veense Hart. Onze Energieadviseur Henk Eilander dan klaar om uw vragen te beantwoorden en advies te geven over energie besparen, en/of het verduurzamen van uw huis en acties en subsidies die u daarbij kunnen helpen.