Duurzaam Nijkerk Duurzame Huizen Route

Duurzame Huizen Route, kom op bezoek!

Heeft u plannen om te verbouwen of zou u sowieso wel eens een kijkje willen nemen in een huis waarbij de bewoners al duurzame maatregelen hebben genomen? Dat kan! Op zaterdag 29 oktober en zaterdag 5 november (2022) is de Nationale Duurzame Huizen Route. Ook in Nijkerk!

Verhalen en ervaringen

Tijdens de Duurzame Huizen Route kunt u dus langsgaan bij een woning en ervaren hoe dat is, een huis met bijvoorbeeld goede isolatie, zonnepanelen en/of een warmtepomp. Bovendien vertellen de eigenaren graag hoe en waarom ze de maatregelen hebben genomen én hoe het ze bevalt. Dat kan dus in Nijkerk. Maar u mag ook de huizen buiten Nijkerk, die meedoen aan de Route, bezoeken.

Aanmelden voor het bezoeken van een huis

Wilt u op bezoek bij een huis? Kijk via deze pagina welk huis voor u interessant is en meld u aan.

Wilt u uw eigen huis laten zien?

Heeft u uw huis verduurzaamd en vindt u het leuk om dat te laten zien aan andere mensen? Dan kunt u zich hier aanmelden voor de Duurzame Huizen Route.