Kevin en Mendi genomineerd Duurzaamste Huis Duurzame Huizen Route 23-24

Kevin en Mendi winnen titel Duurzaamste Huis van Gelderland

Kevin en Mendi van den Broek uit Nijkerk hebben de titel Duurzaamste Huis van Gelderland gewonnen! Maar liefst 16 duurzame huizen uit Gelderland waren afgelopen maand in de race voor deze publiekstitel van de Nationale Duurzame Huizen Route en het huis van Kevin en Mendi kwam als winnaar uit de bus. Ze maken ook nog kans op titel Duurzaamste Huis van Nederland. Of ze die winnen horen ze op 22 maart.

Ervaringsdeskundigen

Ieder jaar stellen eigenaren van woningen in heel Nederland tijdens de Duurzame Huizen Route hun huis open om te laten zien wat ze hebben gedaan en hoe ze dat hebben aangepakt. Dé plek dus om vragen te stellen en tips & tricks te krijgen van deze ervaringsdeskundigen. Zo krijgt u ervaringen te horen uit eerste hand.

Duurzame Huizen Route in Nijkerk

De Duurzame Huizen Route is een landelijk evenement waar veel provincies en gemeenten aan meewerken. Ook gemeente Nijkerk. Want we helpen onze inwoners graag op weg met het verduurzamen van hun huis en tuin.

duurzaamste huis gelderland Nijkerk Kevin Mendi

Energieloket

Heeft u behoefte aan persoonlijk advies? Het Energieloket van Nijkerk geeft gratis advies en antwoord op uw vragen over energie besparen, duurzaam (ver)bouwen en subsidies hiervoor. Het Energieloket kan u op allerlei manieren helpen met de eerste stappen.