Junior Energiecoach stekkerjacht Nijkerk

Scholen: schrijf je alvast in voor Junior Energiecoach!

Omdat zowel duurzaamheid als armoedebestrijding hoog op de agenda staan bij gemeente Nijkerk, bieden we scholen aan om gratis deel te nemen aan het project Junior Energiecoach. Het project start op 10 oktober 2023. Inschrijven kan tot en met 22 september.

Grappig en educatief spel

Junior Energiecoach is een educatief spel voor kinderen tussen de 7 en 12 jaar. Met korte challenges werken leerkracht en leerlingen samen aan energiebesparing en een beter klimaat.

Lampenjacht en CO2-etende steentjes

Tijdens het spel gaan de kinderen op een speelse en praktische manier aan de slag met energiebesparing. Zo gaan ze op lampenjacht en ontdekken ze hoe ze lol kunnen maken zonder energie. En hebben jullie wel eens gehoord van CO2-etende steentjes?

Bekendheid

Junior Energiecoach is een mooie manier om spelenderwijs veel te leren in relatief weinig tijd. Al bijna 300 schoolklassen en scoutinggroepen deden mee. Zelfs het Jeugdjournaal kwam op bezoek! En Varkentje Rund (bekend van het tv-programma Klokhuis) is vaste deelnemer.

Logo Junior Energiecoach Nijkerk portret Varkentje Rund

Junior Energiecoach

Meer info en aanmelden

Willen jullie ook meedoen met jullie schoolklassen? Kijk voor meer info of meld jullie aan op www.juniorenergiecoach.nl.