Arie kraan rondleiding Duurzame Huizen Route 2024

16 maart: rondleiding energiezuinige huis van Arie Kraan

Een huis verduurzamen kan stap voor stap, maar hoe pak je dat aan? Kom 16 maart naar het energiezuinige huis van Arie Kraan. Ervaringsdeskundige Arie deelt tijdens deze thematour van de Duurzame Huizen Route al zijn tips en laat zien wat hij allemaal heeft gedaan.

Rondleiding

Huiseigenaar met ervaring

Arie Kraan woont in een vrijstaande woning uit de jaren ’30. Tijdens de thematour krijgt u als bezoeker de kans om duurzame maatregelen in de praktijk te zien. Huiseigenaar Kraan vertelt tijdens een rondleiding door het huis uitgebreid over zijn ervaringen zijn met de warmtepomp, isoleren, vloerverwarming, de opslag van energie in batterijen en de opvang van regenwater. Ook is er alle ruimte om vragen te stellen.

Rondleiding Arie Kraan woning Duurzame Huizen Route

Duurzame Huizen Route in Nijkerk

De Duurzame Huizen Route is een landelijk evenement waar veel provincies en gemeenten aan meewerken. Ook gemeente Nijkerk. Want we helpen onze inwoners graag op weg met het verduurzamen van hun huis en tuin.

Energieloket

Heeft u behoefte aan persoonlijk advies? Het Energieloket van Nijkerk geeft gratis advies en antwoord op uw vragen over energie besparen, duurzaam (ver)bouwen en subsidies hiervoor. Het Energieloket kan u op allerlei manieren helpen met de eerste stappen.