Informatieavond isolatie Energieloket Nijkerk Duurzaam isoleren

Informatieavond over isolatie: 13 december

Op woensdag 13 december bent u van harte welkom tijdens een informatieavond over isolatie. Energieloket Nijkerk vertelt deze avond meer over de mogelijkheden om uw huis te isoleren. Over subsidies en financiële regelingen die u daarbij kunnen ondersteunen. En op welke manier de gemeente kan helpen.

Informatieavond

• Datum: woensdag 13 december
  • Tijd: 19.30 uur
  • Inloop: vanaf 19.15 uur
  • Locatie: De Schakel
  • Adres: Oranjelaan 10, Nijkerk
  • Vooraf aanmelden is niet nodig

Het nut van isoleren

Uw huis isoleren is een goed idee. Niet alleen vanwege het comfort, maar ook omdat u daar flink wat energie mee kunt besparen. En dus energiekosten. Fijn voor uzelf en beter voor het klimaat.

Het programma
Thematafels

Na het programma heeft u nog tijd om vragen te stellen aan onze adviseurs.

Bij u thuis

Dat kan trouwens ook bij u thuis. U kunt een afspraak maken met het Energieloket voor een één-op-één gesprek. Er komt dan een adviseur van het Energieloket bij u langs om uw woonsituatie te bekijken. En te adviseren over mogelijke vervolgstappen.