Informatieavond isolatie Energieloket Nijkerk Duurzaam isoleren

Infoavonden over isoleren in Hoevelaken en Nijkerkerveen

Op woensdag 10 of 24 januari bent u van harte welkom tijdens één van onze informatieavonden over isolatie. Energieloket Nijkerk vertelt deze avond meer over de mogelijkheden om uw huis te isoleren. Over subsidies en financiële regelingen die u daarbij kunnen ondersteunen. En op welke manier de gemeente kan helpen.

Informatieavond Hoevelaken

• Datum: woensdag 10 januari
  • Tijd: 20.00 uur
  • Inloop: vanaf 19.45 uur
  • Locatie: De Stuw
  • Adres: De Brink, Hoevelaken
  • Toegang in gratis
  • Vooraf aanmelden is niet nodig

Informatieavond Nijkerkerveen

• Datum: woensdag 24 januari
  • Tijd: 20.00 uur
  • Inloop: vanaf 19.45 uur
  • Locatie: ’t Veense Hart
  • Adres: Van Noortstraat 36, Nijkerkerveen
  • Toegang is gratis
  • Vooraf aanmelden is niet nodig

Energiecaravan in de middag (24 jan)

Op 24 januari kunt u in de middag ook terecht bij onze Energiecaravan. Voor vragen en advies over energie besparen, hoe u uw huis het beste kunt verduurzamen en welke subsidie of lening u daarvoor kunt aanvragen.

• Datum: woensdag 24 januari ’24
  • Tijdstip: 15.00 – 18.00 uur
  • het plein bij ’t Veense Hart
  • Van Noortstraat 36, Nijkerkerveen
Het programma
Thematafels

Na het programma heeft u nog tijd om vragen te stellen aan onze adviseurs.

Bij u thuis

Dat kan trouwens ook bij u thuis. U kunt een afspraak maken met het Energieloket voor een één-op-één gesprek. Er komt dan een adviseur van het Energieloket bij u langs om uw woonsituatie te bekijken. En te adviseren over mogelijke vervolgstappen.

Isoleren? Goed idee!

Uw huis isoleren is een heel goed idee. Goede isolatie houdt namelijk uw huis lekker warm in de koude seizoenen en koel in de zomer. Dat is het hele jaar rond erg comfortabel. Bovendien heeft u met goede isolatie minder energie nodig. Dat merkt u direct op de energierekening. Uw CO₂ -uitstoot ook gaat naar beneden. En hoe minder CO₂, hoe beter voor het klimaat.