Boerenmaandag Energieloket Duurzaam Nijkerk

Energieloket op Boerenmaandag

Deze Boerenmaandag bent u van harte welkom bij de stand van het Energieloket. Wilt u informatie over verduurzamen, energie besparen of subsidies hiervoor? Kom langs! We staan op de hoek van de Oosterstraat – Langestraat.

Boerenmaandag

Maandag 15 april is het alweer de 41e editie van Boerenmaandag in het centrum van Nijkerk. Een evenement voor boeren, burgers en buitenlui.

Energieloket Nijkerk

Heeft u maandag geen tijd om langs te komen, maar zoekt u wel informatie of gratis advies? Neem dan gerust op een ander tijdstip contact met ons op.

Bellen

U kunt contact opnemen met het Energieloket door te bellen naar 033 – 247 22 22.

E-mailen

U kunt ook een e-mail met uw vraag sturen energieloket@nijkerk.eu

Afspraak bij u thuis

U kunt ook een afspraak bij u thuis maken met één van onze energie-ambassadeurs. Neem ook hiervoor contact op met het Energieloket. Er zijn geen kosten verbonden aan een bezoek van het Energieloket.