De Mobiliteitsmakelaar

Mobiliteitsmakelaar duurzaam ondernemen mobiliteit

Gratis advies van de Mobiliteitsmakelaar

Als ondernemer kunt u via de gemeente gratis advies op maat krijgen over het verduurzamen van de mobiliteit van uw werknemers. Dat kan advies zijn voor uw onderneming of voor een collectief van ondernemers zoals een bedrijventerrein. De Mobiliteitsmakelaar kijkt met u mee wat er kan, wat daarbij nodig is en hoe dat te realiseren is.

Pieter Keeris mobiliteitsmakelaar Nijkerk Gelderland duurzame mobiliteitU kunt gratis en vrijblijvend contact opnemen met Mobiliteits- en logistiek makelaar Pieter Keeris op 06 – 1500 6728 of via p.keeris@gelderland.nl.

Bij het verminderen van de hoeveelheid vervoer valt er veel winst te behalen tussen woon-werkverkeer. Bijvoorbeeld door meer thuis te werken. En door werknemers te stimuleren om de fiets te pakken, te carpoolen of om gebruik te maken van het openbaar vervoer (OV).

Is dit lastig omdat fietsroutes niet voldoen of het OV te gering is? De Mobiliteitsmakelaar is een tussenschakel tussen u en de gemeente en brengt in kaart welke randvoorwaarden nodig zijn voor het verduurzamen van de mobiliteit van de Nijkerkse ondernemers. Uw input is dus welkom.

De manier van vervoer veranderen, vraagt om verandering in gedrag. Stimuleer dit door als werkgever de drempel te verlagen. Dat kan met gunstige regelingen. Maar kijk ook naar goede voorzieningen. Zoals een ruim fietsenhok met verlichting, leenfietsen en/of pool-auto’s.

De Mobiliteitsmakelaar heeft nog meer tips & tricks. Hij komt graag bij u langs om te kijken wat relevant en haalbaar is voor uw organisatie.

Mobilteitsmakelaar advies over verduurzamen wagenparkElektrisch rijden of op waterstof te rijden scheelt een hoop CO₂-uitstoot. De Mobiliteitmakelaar geeft praktisch advies over het vergroenen van uw wagenpark.

Zijn er randvoorwaarden (zoals OV-routes, fietspaden, laadpalen) die om aandacht vragen? Laat het de gemeente weten. Onze Mobiliteitsmakelaar kan u daarbij op weg helpen.