Tuintegel inruilactie

Tuintegel inruilactie Klimaatkamer Duurzaam Nijkerk

Gratis planten in ruil voor uw tegels

Doe mee aan de tuintegel-inruilactie! Zodat er meer groen en minder tuintegels in Nijkerk komen. Wanneer u tegels uit uw tuin bij ons inlevert, krijgt u hier een waardebon voor, die u kunt inruilen voor vaste tuinplanten. En daar krijgt u ook nog een zak tuinaarde bij!

Waardebon verzilveren

De Klimaatkamer is op tournee is en de tuintegel-actie verhuist mee. Kijk hier wanneer u de waardebon waar kunt verzilveren:

• 19 april t/m 18 mei:
    Sander van Soeren Tuinplanten
    Buntwal 4a, Nijkerkerveen

• 24 mei t/m 22 juni:
    Bast de Plantgigant
    Dijkje 5, Nijkerkerveen

• 28 juni t/m 27 juli :
    Tuincentrum Muis
    Zelderseweg 3, Zwartebroek/Nijkerk

• Vanaf augustus
    bij Zorgkwekerij Harcohof
    Hogebrinkerweg 50, Hoevelaken

U kunt uw tuintegels als volgt inleveren:

• Neem contact op met Regenwateradviseur Renée Kleijn via 06 – 48 51 88 93
  • Maak een afspraak wanneer de tegels bij u thuis kunnen worden opgehaald
  • Zorg dat die dag de tuintegels netjes opgestapeld aan de weg liggen
  • Zodat ze kunnen worden opgepikt door onze ‘grijpwagen’

Planten

• Voor één vierkante meter aan tuintegels ontvangt u een bon ter waarde van 10 euro
  • Deze bon kunt u inruilen voor vaste tuinplanten
  • Het maximale aantal tegoedbonnen is vijf per huishouden (dus maximaal € 50)
  • U kunt maximaal 10 m² aan tuintegels inleveren
  • De actie is alleen bedoeld voor inwoners uit gemeente Nijkerk
  • We willen graag een foto van voor en na zien, want het gaat om het eindresultaat

Tuinaarde

• Voor iedere m² aan tuintegels die u inlevert, ontvangt u ook nog een zak tuinaarde
  • Het maximale aantal zakken tuinaarde is 5 stuks (zodat er voldoende is voor iedereen)

Met de waardebon kunt u zelf een aantal planten kiezen uit het actie-assortiment dat de kweker waar de Klimaatkamer op dat moment staat aanbiedt.

Wilt u naast de planten die u uitkiest met de waardebon op dat moment nog meer planten kopen bij Zorgkwekerij Harcohof? Dan krijgt u ter plekke nog eens 20% korting op de normale prijs.

Tuintegen inruilactie meer groen samen doen duurzaam klimaatadaptatie Hoevelaken

Lees ook: